Stávaš sa navždy zodpovedný za to, čo si k sebe pripútal. (A.S.Exupéry)

WT tréning v Častej

24.11.2008 21:53

23.11.2008 v čase-nečase, do ktorého by niektorí ani psa nevyhnali, my sme išli do Častej trénovať :D

O cca 6:50 ráno som vyrazila z domu, aby som stihla po ceste nabrať Maiu s Ladynkou, ktorej tréning začínal o 8:00 hod. V Piešťanoch vyzerala cesta strašne - poľadovica, ľadový vietor, na poliach sneh. Ale aké bolo moje prekvapenie, keď pred Trnavou bola cesta suchá a na poliach snehu iba akoby niekto do práškového cukru kýchol. V Suchej nad Parnou, kde som brala Maiu, dokonca svietilo slnko.. no už ďalej, ako sme sa blížili k Častej, znovu bolo na ceste mokro, neskôr primrznuté, okolo sneh. Prišli sme do Častej, Gipsynku som dala k Ivke do bytu, keďže tréning sme mali až o 10:00, aby nemrzla v aute, presadli sme k Ivke a Mirovi do Pajera, aby nás vyviezlo hore do lesa. Tam fučalo, snežilo, zima ako v ruskej rozprávke. Mirko odtrénoval Maiu s Ladynkou, my sme zatiaľ s Ivkou vymrzli prizerajúc sa. Ďalší bol na rade Tibor s Gopherom, ktorého sme zase išli počkať dolu do Častej. Maia s Lady odišli busom domov, my sme išli znovu pozorovať tréning Tibora s Gopherom - išlo im to vynikajúco, vidieť, že doma nezaháľajú, ale poctivo cvičia a zlepšujú sa. Po tomto tréningu sme ešte vyvenčili Ivkinu Fly, ja som sa ju snažila aj fotiť.. no odfoďte lietajúceho psa, keď bola blízko, naozaj som nemala na záber šancu.. Potom sme išli dolu vziať Gipsynku, trošku som ju v lese nechala cvrknúť a mohli sme začať. Zámerom bolo precvičiť marking, memory, aj cez prírodnú prekážku, ktorú tvoril spadnutý kmeň a za ním pichľavé malinište. Cvičili sme v tandeme s Ivkou a Riou, aby sa Gipsy učila nekňučať pri práci iných psov. Išlo jej to super až na zopár chybičiek - zakňučanie, vybehnutie bez povelu a nepresná chôdza pri nohe (od vzrušenia sa ženie dopredu). Máme čo zlepšovať, ale som rada aj za malé pokroky a potešenia, ktorým bolo teraz prinášanie zasneženého dummyka (minulý rok mi ho pľula pod nohy, lebo ju oziabalo asi). Ivke s Riuškou to tiež išlo vynikajúco!

Ďakujeme znovu Mirkovi za tréning, Ivke za spoločnosť a tešíme sa zase nabudúce.. snáď niekedy medzi sviatkami alebo po Novom Roku.

Fotky nájdete TU

Vyhľadávanie

Kontakt

Lucia Piešťany