Stávaš sa navždy zodpovedný za to, čo si k sebe pripútal. (A.S.Exupéry)

THE END

17.06.2010 15:13

Webstránku som zanedbala a za ten dlhý čas sa zmenilo veľa vecí, z ktorých najhlavnejšia a najsmutnejšia je, že moja parťáčka a milovaná kamarátka 27.3.2010 náhle zomrela. Navždy bude v mojom srdiečku a ako anjelik bude vždy pri nás.

Webstránku preto už robiť ďalej nebudem, akonáhle bude čas, urobím novú, Gipsynke venujem jej časť a môj život pokračuje s novou parťáčkou - žltou labradorkou Candy (Candy´s Eyes You´re the inspiration), ktorej som sa pôvodne ujala ako 17 mesačnej, že budeme tvoriť aj s Gipsy super trojku. Žiaľ, naše spolužitie v trojici sa skončilo po mesiaci, no za ten čas Gipsy určite Candy zbožňovala a učila životu v domácnosti. Teraz sa snažím pracovať so Candy a zohrať sa s ňou tak, ako sme boli zohrané s Gipsy a nepochybujem, že sa nám to podarí.

Gipsynka, anjelik môj čierny, odpočívaj v pokoji a počkaj ma tam za dúhovým mostom, kde ťa už nič nebolí. Ľúbim ťa :*

Vyhľadávanie

Kontakt

Lucia Piešťany