Stávaš sa navždy zodpovedný za to, čo si k sebe pripútal. (A.S.Exupéry)

Pudlík

15.08.2008 22:59

V stredu 13.8. večer k nám pribudol jeden štvornohý drak na pár dní.. čo drak, aristokrat, ktorý len tak hocičo nezje, len tak hocikedy sa hladkať nechce, ale aspoň chlpy nepúšťa. Pudlík malý aprikotový prvý deň smútil za paničkou, ani nepapal. Druhý deň nepapal tiež až do večera, keď ho zmohla 3 hodinová prechádzka. To sa hneď od dverí vrhol na misku a zjedol trošku z konzervy. Uvarila som kuracie ramienka a zemiačky, tak kožu z kuraťa a mäsko mu chutilo tiež. Gipsynka mi spapa všetko, tak pre mňa to bol nezvyk ponúkať psa kdečím čo nechce. Panička mu nabalila Chappi a Darling konzervy a RC granule.. Granuli sa ani nedotkol, ale čo ma ešte viac teší, že sa ich nedotkla ani Gipsy. Ráno som jej vysvetlila, že nesmie papať z Rokovej misky, no neverila som, že by poslúchla. Po príchode z práce ma čakalo prekvapko - granule boli tam, kde som ich ráno nasypala.. :)

 

Všetko je teda v pohode, Roko sa osmelil, už aj po schodoch chodí bez problémov.. Zajtra ideme pozrieť na výstavu do Bratislavy, tak to som vcelku zvedavá ako sa tam bude krpec správať a ako ich oboch ukarujem :D Nuz, sranda bude :))

Vyhľadávanie

Kontakt

Lucia Piešťany