Stávaš sa navždy zodpovedný za to, čo si k sebe pripútal. (A.S.Exupéry)

Nácvik na špeciálnu skúšku z vodnej práce v Budmericiach

23.06.2009 19:26

K tomuto výcvikovému dňu som sa dostala ako slepé kura k zrnu. Hľadajúc na webe info o špeciálnej skúške z vodnej práce som sa dostala na webstránku Klubu setrov a pointrov a tam bolo, že v nedeľu sa koná v Budmericiach výcvikový deň na vode zameraný na túto skúšku. To som našla vo štvrtok, no už bolo po uzávierke prihlášok. Napriek tomu som zavolala pánovi Koričovi, či sa môžem na nácvik prísť aspoň pozrieť. Dozvedela som sa, že kľudne aj so psom môžem prísť, tak som sa potešila. Ešte v ten deň mi volal Marek Filipča ohľadom skúšky, tak som sa pochválila, že idem v nedeľu na nácvik. V piatok mi volal, že ide aj on s Astonom. Toľká radosť :)

Na nácvik do Budmeríc sme prišli spolu - my s dvoma labrošmi a ostatné psíky gordon setre a jeden írsky seter. Super nás všetci prijali, vysvetlili nám disciplíny, cvičili a skúšali sme si spolu s ostatnými, dostali sme mnoho užitočných rád a neskôr pri guláši sme si od pána Koriča vypočuli poučné príbehy z výcviku rôznych plemien psov. Cítili sme sa naozaj super a veľmi veľmi pekne ďakujeme predsedovi pánovi Koričovi, výcvikárovi Martinovi Adámekovi a aj všetkým zúčastneným za milé prijatie, vysvetľovanie a cenné rady. A taktiež patrí moja vďaka Marekovi a Katke za odvoz, milú spoločnosť a podporu a tiež pekné fotky. Tešíme sa na skúšku!

moje FOTKY

Marekove FOTKY (fotila šikovná Katka)

Vyhľadávanie

Kontakt

Lucia Piešťany