Stávaš sa navždy zodpovedný za to, čo si k sebe pripútal. (A.S.Exupéry)

Dovolenka s retrievermi - ako bolo

01.09.2008 10:58

Takže začnem od začiatku. Čo sa týka cesty tam, bola v pohode, išla som po diaľnici, nikde som nezablúdila a okolo 13:15 h. som sa už v Trusalovej zvítavala s ľudkami a psíkmi z našej skvelej partie BDZ a tiež priateľmi a známymi z klubu. Nechcelo sa mi ísť samej obedovať, tak som čakala na Stázku, ktorá ešte nedorazila. Po obede som vybehla do lesa pozrieť, či rastú hríbiky a zopár som aj našla.

Celý týždeň sme sa s Gipsy pripravovali na sobotňajšie Jesenné skúšky, takže na nejaké výlety nám nezostal čas, čo mi je trošku aj ľúto. No utorkový poldňový BDZ výlet nám to všetko vynahradil, perfektne sme sa zabavili, napapali chutného gulášu a pripili si výbornou hruškovicou.

Večery sme trávili spoločne na terase alebo v priestoroch baru pri družných rozhovoroch ;)

V utorok poobede sa stala nehoda - kamarátka Janka sa nešťastne pošmykla pri hraní futbalu a dopadla na ruku tak nešťastne, že si ju zlomila v zápestí - takže sme ju s Táničkou viezli na pohotovosť do Martina. Ruku jej zdrôtovali a zadlahovali.

V stredu nás pri zvítaní sa Gipsynky so Cherrynkou poštípali lesné včely. Mňa do ruky, Ivana do nohy, Cherrynku neviemkde a Gipsy do packy. Gipsynka sa chvíľu triasla, ale zamestnala som jej hlavičku, tak na to nemyslela..  Mňa ruka svrbela, na druhý deň opuchla a odpuchla až v sobotu.. Gipsynka nič - ani nevedela, že ju niečo štiplo.

 

Piatok bol očakávaný deň pre tých, ktorí robili so svojimi psíkmi skúšky OVVR. Gipsy som nechala na izbe oddychovať a išla som s jednou skupinkou k vode, kde sa konala časť OVVR. Po návrate od vody išli na lúku, kde som však už s nimi nešla, ale vzala som Gipsynku a poslednýkrát pred skúškou sme si boli vyskúšať všetky disciplíny.

 

V sobotu nastal deň D - deň, kedy sme mali nastúpiť na Jesenné skúšky. Hneď ráno mi stúpenie do hovienka pri venčení signalizovalo, že by sa nám mohlo zadariť. A naozaj - Jesenné skúšky sme absolvovali v 1.cene, z ktorej som mala neuveriteľnú radosť. Naozaj som o 1.cene ani nesnívala..

 

V nedeľu sme sa ráno rýchlo pobalili a museli sme sa rozlúčiť. Bol to super týždeň so super partiou, tak sa lúčilo veľmi ťažko. No o mesiac sa snáď zídeme v Gyňove na výcvikovom dni a keď nie, tak určite v novembri na výstave psov v Nitre. Tak sa máme na čo tešiť ;)

Vyhľadávanie

Kontakt

Lucia Piešťany