Stávaš sa navždy zodpovedný za to, čo si k sebe pripútal. (A.S.Exupéry)

4.1.2009 – WT tréning na Červenom Kameni + ako sme spoluobčana pripravili o vodičák a zopár peňazí

04.02.2009 23:23

Na tento tréning si spätne nejako nemôžem poriadne spomenúť. Po príchode na Červený Kameň nás čakalo prekvapko – prišli aj Janči so Sárou a Marek s Astonom :)) Prvý tohtoročný tréning absolvovali ešte Tibor a Lucka s Gopherom a Ivka s Riou, ale fakt si len matne spomínam na to, čo a kde sme trénovali. Po tréningu sme išli znovu do pizzérie Dedinka v Častej, pred ktorou (na to si spomínam celkom dobre) narazil do betónového kvádru ožratý chlap v Škode 120. Chlap sa vytackal z auta, že nič sa nedeje, on si len kúpi v krčme cigarety a ide ďalej. Okoloprizerajúcisa vyzerali, že s tým nehodlajú nič robiť, tak ja, dievča činu, zavolala som 158 a oznámila to. Policajt na linke mi oznámil, že ma musia prepojiť kolegom do Bratislavy. Medzitým Tibor skonštatoval, že som mala volať radšej 112. Keď mi už 4. minútu hrala hudba kým ma prepájali, poprosila som Tibora, či nezavolá na tú 112ku. Zavolal, ohlásil to, povedali, že posielajú hliadku. Medzitým som zo zapaľovania škodovky vybrala kľúče, aby nám ujko neodišiel. Ten keď sa dozvedel, že voláme policajtov, zamrmlal len, že ok, on počká v krčme. Tak sme si sadli do pizzérie, najedli sme sa, debatili a čakali, kým príde polícia. Policajt prišiel o 20 minút ako na koni, išiel vytiahnuť ujka z krčmy, odovzdali sme mu kľúče a o viac sa nestarali.. Tak sa nám zrejme podarilo jedného nezodpovedného občana pripraviť o vodičák a zopár tisícok. Aj keď, ktovie, či Tibor ešte nemá s tým doteraz opletačky, keďže policajt mu neskôr volal kvôli výpovedi..

 

 

Vyhľadávanie

Kontakt

Lucia Piešťany