Stávaš sa navždy zodpovedný za to, čo si k sebe pripútal. (A.S.Exupéry)

31.12.2008 - silvestrovská poľovačka v Bolerázi + Silvester

04.02.2009 23:14

Na Silvestra sme boli znovu pozvaní na poľovačku na bažanty, znovu do Bolerázu, no v inej časti ako minule. Tentokrát som Gipsynku pustila aj sliediť, lebo už nás začali podozrievať, že sme fajnové a že Gipsy nechce ísť do terénu. Pchá, sme im ukázali teda, že moja potvorka nie je žiaden gaučák a žiaden terén jej nerobí problém, ani keď to znamená predieranie sa ostnatými kríkmi alebo vysokou trávou. Ani som netušila, že vie tak pekne sliediť, len mi bolo ľúto, že jej snaha nebola zavŕšená úspechom – teda že by vyhnala bažanta, ktorého by strelili a ona by ho mohla priniesť. Nuž, škoda, určite by to bola pre ňu motivácia do ďalšej práce. Ale aj tak som s ňou spokojná. Chodili sme cca 4 hodiny, strelili sa 4 bažanty a sojka. Super, máme ďalší zážitok zo spoločnej poľovačky, aspoň vieme ako to chodí. Nie je to také ako na Field Triali, že padajú vtáky stále, ale snáď sa niekedy dostaneme aj na takú platenú poľovačku, kde sa zastrelí aj 200-300 vtákov a psy majú naozaj čo robiť.. Prijímame pozvania, sme skromné, bez nároku na odmenu ;))

Fotky

Čo sa týka samotnej oslavy Silvestra, až do večera sme neboli rozhodnutí či a kam pôjdeme. Ja som nechcela Gipsy o polnoci nechávať samú – hoci sa výbuchov a streľby nebojí, mala som strach, že čo keby náhodou chytila nejakú reakciu na streľbu.. Priateľ chcel ísť s partiou do podniku, tak nakoniec som súhlasila, že pôjdeme za nimi a ja potom pred polnocou odídem domov a budem s Gipsy. No po príchode do baru všetkých nadšenie opustilo – hrala tam strašne hlasná diskotéková „hudba“, obsadené boli dva stoly, z toho jeden nami a napriek tomu DJ nesúhlasil s miernym stíšením huby, aby sme sa počuli aspoň keď sa rozprávame pri stole. Boli sme v početnej zostave – ja s Jožkom, Peťo so Zuzkou, Martin s Asiou, Horalka s Ivou a Rišo s Monikou. Tak sme vymysleli plán B – presunieme sa k Martinovi, po ceste sa zastavíme doma, vezmeme nejaké zásoby jedla a pitia, čo kto má a Nový rok privítame u neho. Celkom mi to vyhovovalo – mohla som vziať aj Gipsy a zároveň som mohla byť s partiou. Tak sme sa celkom zabavili – chalani brnkali na gitarách, trošku sme si zaspievali, porozprávali sme sa, zjedli a vypili sme čo sme mali (vlastne ešte nám aj zostalo), o polnoci sme si pripili, poprskali zopár prskaviek a nejako po 3tej sme sa rozliezli domov.

 

Vyhľadávanie

Kontakt

Lucia Piešťany