Stávaš sa navždy zodpovedný za to, čo si k sebe pripútal. (A.S.Exupéry)

30.5.2009 Otvorenie letnej kúpeľnej sezóny v Piešťanoch

09.06.2009 18:31

To by som nebola ja, aby som jeden víkend obsedela doma. Keď som v maili spomenula, že v Piešťanoch bude cez víkend rošošo pri príležitosti Otvorenia letnej kúpeľnej sezóny, Anička sa hneď chytila, že sa s Wendy (labradorkou) prídu pozrieť. Na sobotu hlásili ale otrasné daždivé a studené počasie. Ráno o 7:40 ma zobudil telefón, Anička volala, že v Rusovciach leje a je totálne zamračené. Potvrdila som, že v Piešťanoch tiež a vôbec nevyzerá, že by sa chystalo prestať. Ešte ma aj príšerne bolela hlava, neviem, či z piatkových 3 tatranských čajov alebo z počasia – mňa bolí kedykoľvek z čohokoľvek. Tak sme skonštatovali, že to necháme tak a keď sa náhodou vyčasí, dám vedieť. Zaspala som znovu, zobudila som sa o hodinu a pozerám, mračná popretŕhané a slniečko sa snažilo predrať. Tak som volala Aničke, nech nakopne tátoša a nech doletia. Nechcela mi veriť, ale nechala rozrobené upratovanie špajzy a že teda idú.

Pomaly som sa vystrojila, išla som tak, aby som stihla úvodný sprievod mestom – prezentovali sa rôzne školy, folklórne súbory, starodávne bicykle a autá, mažoretky. Celý sprievod na čele s pánom prezidentom Gašparovičom sa presunul pred Dom umenia, kde boli príhovory kdekoho pri príležitosti kdečoho.. V parku a na pešej zóne bol rôzny program – hudobné a tanečné skupiny, prezentácia ľudových remesiel, program pre deti na bungee-trampolínach, šplhanie po prepravkách a stánky s hračkami, balónmi, jedlom a pitím. Socializovali sme s Aničkou haviny v tom humbuku, potom sme im dopriali okúpať sa vo Váhu, dali sme si kávičku, prešli sa po parku a rozlúčili sme sa. Nemôžem nespomenúť, že Anička sa zaľúbila do šutra (kameňa), ktorý stál majland a podľa mňa vyzeral ako zo stavby ;) (neopracovaný jaspis to bol). Navečer som vyrazila do mesta s Jožkom – pozreli sme si vystúpenie brušných tanečníc, potom koncert Zdenky Prednej a skočili sme na pivko. Stále ma bolela hlava, tak som potom odišla domov, ale deň to bol pekný.

FOTKY

Vyhľadávanie

Kontakt

Lucia Piešťany