Stávaš sa navždy zodpovedný za to, čo si k sebe pripútal. (A.S.Exupéry)

30.12.2008 - Čičmany - BDZ

04.02.2009 23:13

To by som nebola ja, kebyže obsedím doma viac ako dva voľné dni.. čo dva, vlastne doma sme boli len v pondelok a už v utorok som mala v pláne ísť pozrieť moju milovanú partiu BDZ do Čičmian, kam sa vybrali na chatu osláviť Silvestra. Keďže som nechcela aspoň raz v roku odchádzať od priateľa a on by so mnou na chatu nešiel, musela som sa zmieriť s tým, že BDZ bude chatovať bezo mňa, ale prídem ich aspoň na otočku pozrieť. U nás ešte sneh nebol, no zato po ceste do Čičmian cez kopčeky už bol aj na ceste a pred Čičmanmi sa to už fajnovo šmýkalo.. Strávila som s mojimi zlatými parťákmi a ich psíkmi nejaké dve hodinky a už som musela odísť.. nechcelo sa mi, smutno mi bolo, ale keď som nechcela tú šmykľavú časť cesty ísť v úplnej tme, musela som ísť. Nevadí, bola som rada, že som ich mohla vidieť a byť s nimi aspoň chvíľu, keď bývame od seba tak ďaleko a nemôžme sa vidieť častejšie.. Ukuli sme nejaké plány stretnutí na tento rok, tak snáď nám vyjdú podľa predstáv ;)

Fotky

 

 

Vyhľadávanie

Kontakt

Lucia Piešťany