Stávaš sa navždy zodpovedný za to, čo si k sebe pripútal. (A.S.Exupéry)

29.3.2009 Klubová výstava teriérov – Viničné

20.05.2009 17:02

Ďalší náš veľký výstavný deň s Irwinkom – yorkshirom. Háravú Gipsy som musela vziať so sebou, no nechala som ju v aute a venčila mimo ostatných psíkov, lebo sme nechcelí výstavákom pomútiť hlavičky.

Výstava sa konala v zaujímavej hale, bolo tam aj zopár stánkov so serepetičkami a kozmetikou pre psíky, no ja som sa zdržiavala väčšinu času pri stole s Irwinkom, pretože sme prvýkrát museli Irwinka pripraviť na výstavu sami – očesať, ožehliť srsť a hlavne – vyčesať topknot (taká ta fifinka s mašličkou – je to úplná veda), čo sa Zuzke za môjho intenzívneho obrblávania aj výborne podarilo. Vo výstavnom kruhu nás v našej triede bolo asi 8 a to nás malo byť ešte viac. Irwinko vcelku pekne stál aj behal, horšie to už bolo pri posudzovaní na stole – keď ho išiel rozhodca chytiť a ohmatať, Irwinko mi takmer od strachu vyliezol na hlavu – nechcel ukázať zúbky, proste strach a hrôza. Pritom pán rozhodca z Nemecka bol milý – keď videl, že sa bojí, nekompromisne ho vzal na ruky, pomojkal, poškrabkal, pozrel mu zúbky a položil mi ho späť na stôl.. Irwinko síce v kŕči, ale aspoň nás nevylúčil. A tak sme dostali ďalšie VD do zbierky – že je síce krásny, ale na výstavy si musí ešte zvyknúť – V bude nabudúce. Škoda, škoda, ale my to raz dokážeme.

FOTKY

Vyhľadávanie

Kontakt

Lucia Piešťany