Stávaš sa navždy zodpovedný za to, čo si k sebe pripútal. (A.S.Exupéry)

28.12.2008 - WT tréning na Červenom Kameni

04.02.2009 22:59

28.12.2008 sme sa opäť a zase zliezli fajnová partia na WT tréningu na Červenom kameni. Trénoval nás znovu Miro Gacík a myslím, že na každom jednom psovi bolo vidieť určité pokroky. Bola som trochu nevyspatá, keďže v noci sme boli na Depeche Mode party, ale napriek tomu bol tréning skvelý. Na moje prekvapenie si prišiel zatrénovať aj Peťo s Angie, ktorých sme spoznali na finále WT v Třebíči v novembri. Individuálne najskôr trénovali Maia s Lady, potom Táňa s Hessy. Ja s Gipsy sme trénovali spoločne s Ivkou a Riou a išlo nám to naozaj výborne, bola som spokojná s výkonom Gipsy, steadiness sa stále zlepšuje a aj keď sa občas stane, že vybehne keď nemá, už takmer vôbec nekňučí. Po nás prišli trénovať Tibor a Lucka s Gopherom, ktorý mal individuálny tréning a po ňom si vo dvojici (resp. štvorici) zatrénovali Peťo s Angie a Miro s Misty. Medzitým sme stihli potrénovať a pofotiť Lady a Hessy vo výstavnom postoji. Ďakujem Maii, že nám počas tréningu porobila fotky. Takýchto akčných máme málo, keďže za foťákom som väčšinou ja a keď trénujem, nefotím.

Po dobrom tréningu sme si v pizzérii Dedinka v Častej dali dobrú pizzu a prebrali sme rôzne témy od tréningu cez výživu až po organizáciu OZ a jeho aktivít a rozišli sme sa s tým, že nejako krátko po Novom roku znovu spáchame nejaký WT tréning.

Fotky

 

 

Vyhľadávanie

Kontakt

Lucia Piešťany