Stávaš sa navždy zodpovedný za to, čo si k sebe pripútal. (A.S.Exupéry)

24.5.2009 OVP Sereď

09.06.2009 18:22

Tak a je to tu – výstava, kde nie sme len diváci, ale aj účastníci. Oblastná výstava sa koná v peknom prostredí kempu v Seredi a Gipsy som prihlásila v nádeji, že budeme mať iného rozhodcu ako minulý rok a tým získame zase nový pohľad a názor na Gipsynku. Nešli sme sem so žiadnymi ambíciami, veď nám o nič nejde, len aby sme nevyšli z vystavovacieho cviku + stretnúť sa s pár známymi. Počasie najskôr vyzeralo veselo – po ceste aj spŕchlo, no po príchode na výstavu sa začalo predierať cez mraky slnko a potom striedavo pražilo celý deň. Vystavili sme sa, dostali sme známku VD od pána rozhodcu Albína Luknára. Posudzovanie bolo vcelku ok, pán Luknár nechával psy prebehnúť, aj si ich dôkladne ohmatal, len teda chrup kontroloval podľa mňa dosť brutálne – aj malým psíkom otváral hubu dokorán a dlhšie podržal.. ale vydržali, len niektorých to trošku vystrašilo.. Prvýkrát som sa tiež stretla s tým, že rozhodca kontroloval v kruhu tetovanie psa. Gipsynke v posudku vytkol slabé predhrudie a bledšie oko. Hm, doteraz som bola v tom, že predhrudie má ok, ale po ohmataní som musela uznať, že jej ho skôr opticky tvorí voľná koža ako svaly, takže asi je to oprávnené.

Po výstave sme s kamarátmi vybláznili psy vo vode a po ceste naspäť sme sa zastavili pozrieť v Šintave kemp a lodenicu a ja som sa zastavila urobiť si pár fotiek z vyhliadky Šianec pri Hlohovci.

FOTKY

ja s Gipsy

Vyhľadávanie

Kontakt

Lucia Piešťany