Stávaš sa navždy zodpovedný za to, čo si k sebe pripútal. (A.S.Exupéry)

24.-25.1.2009 – MVP Trenčín

04.02.2009 23:38

24. a 25.1. sa v Trenčíne konala Medzinárodná výstava psov na ktorej som samozrejme nemohla chýbať. Gipsy som nevystavovala, ale oba dni bola so mnou. V sobotu som z domu vyrazila dosť neskoro – až pred ôsmou a tak som si v Trenčíne postála v kolóne pred výstaviskom – necelé 2 km sme sa plazili 40 minút. Pozrela som si výstavu, poctila som návštevou v stánku Mira s Ivkou, trošku som im pomohla, urobila som zopár fotiek, kúpila Gipsynke mňamky na žuvanie a išli sme domov.. Na druhý deň som bola rozhodnutá vyraziť skôr z domu a bolo to omnoho lepšie. Vystavovala som yorkshira Irwina, takže hneď som sa zložila pri kruhu yorkshirov a s napätím sme čakali chovateľku, ktorá ho mala upraviť, ale po ceste mali nehodu, tak Radko ich išiel vziať. To boli nervy – či to vôbec stihnú, potom či ho vôbec upraví, pretože sama mala so sebou asi 7 psov a teda mala čo robiť.. našťastie stihla Irwinka ako-tak upraviť.. Bol naozaj krásny, len keďže je dosť poplašo, na stole pri posudzovaní chytil brutálnu paniku a nechcel sa nechať ohmatať a ani ukázať zúbky. Potom od samého strachu nechcel pekne ani behať, tak tak vyzerala aj známka – VD. No Zuzka (majiteľka) si dala záväzok, že sa budú zlepšovať a o nejaké to V zabojujeme.. Tak sa už teším nabudúce, tiež verím, že to zvládneme, pretože Irwinko je naozaj krásny a bolo by škoda, keby sa raz neukázal v celej svojej kráse a nezúročil tak starostlivosť a snahu svojej majiteľky. Tak (si) držíme palce!

Na výstave sme sa úspešne postretali s ľudkami z dogfóra, aj keď sa mi nepodarilo so všetkými plánovanými.. ale veď výstavy ešte budú, stretká tiež, tak snáď nabudúce ;)

Fotky

Vyhľadávanie

Kontakt

Lucia Piešťany