Stávaš sa navždy zodpovedný za to, čo si k sebe pripútal. (A.S.Exupéry)

22.4.2009 New Zealand

20.05.2009 17:44

S kolegyňou z práce sme sa rozhodli, že oprášime bicykle a pôjdeme sa previezť. Trekový bicykel som si kúpila tuším rok či dva predtým ako som si vzala Gipsynku, vtedy som na ňom aj častejšie jazdila, teraz keď sa so psom nedá, tak ho vytiahnem len občas prevetrať. No a teraz bol ten správny čas, nahovorila som aj Jožka. Neďaleko Piešťan, za obcou Modrová sa nachádza farma, kde si majitelia doviezli a chovajú rôzne zvieratá, ktoré u nás nežijú – exotické dlhosrsté kravy, lamy, ovce, dokonca klokany.. Tak sme sa vybrali tam.. Medzitým sme plán pozmenili, tak som foťák nechala doma, no nakoniec sme na farmu išli, takže fotky nemám.. Prešli sme okolo 30km, čo bolo na prvýkrát v sezóne na biku celkom slušné.. Klokanov sme videli len z diaľky, no sľúbili sme si, že sa tam ešte vrátime.. Čítala som, že od júla tam priviezli aj ľudí z kmeňa Maorov, ktorí sem prišli spoznávať našu kultúru a tiež odovzdať nám tu ich.. Tak som zvedavá, či sa tam dostaneme ešte..

Vyhľadávanie

Kontakt

Lucia Piešťany