Stávaš sa navždy zodpovedný za to, čo si k sebe pripútal. (A.S.Exupéry)

15.-16.7.2009 návštevy kdekade

22.07.2009 18:18

Keďže od 13.7. som postihnutá nútenou dovolenkou (niekto nariaďuje nútené práce, niekto nútenú dovolenku) a doma ma poráža, vymýšľala som, kam sa s Gipsy vyberieme. Za obeť padla Táňa s Hessy a Claimy a potom wirsho so Candy. V stredu navečer sme sa vybrali do obce Tekolďany toť kúsok od nás, navštíviť Táňu a jej štvornohé potvorky. Keďže bol strašný hic a v Tekolďanoch postrádajú vodnú plochu, išli sme venčiť na pole. Vietor nás zavial aj do tienistého lesíka poblíž, povedali sme si, že tam nebude taký úpek a pozrieme, či tam neobjavíme nejaké hríbiky. Napríklad vatovec, čo je môj sen. :p No, pozbierali sme asi tak 100 pavučín do tváre, zopár komárov a jednu bedľu jedlú, takže misia neúspešná. Psice fučali ako kováčske mechy, tak sme sa vybrali naspäť a kecali sme pekne u Táničky na dvore v tieni. Pojedla som im zopár marhúľ, vypila pol minerálky a sľúbili sme si, že nabudúce prídu radšej ony k nám k vode, alebo my tam k nim keď  pominie toto peklo na zemi..

Na druhý deň sme urobili prepadofku wirshovi. No dobre, nebola to prepadofka, boli sme ohlásené, ale prekvapčo bolo :D Keďže bolo znovu minimálne 100°C v tieni, naložili sme baby do auta (Gipsy a Candy) a vyrazili sme k vode. Po chvíľke jazdy sme sa ocitli pri krásnom čistom bagrovisku v Cetíne. Aj som oľutovala, že som sa neokúpala, ale tak.. nabudúce snáď. Baby sa dosýta vyčvachtali vo vode, poobhrýzali všetky paličky naookolo a my sme len dávali pozor, aby nešmejdili okolo stanujúcich skupiniek po odpadkoch. Po návrate sme zošrotili pizzu, neskôr melón a krásny deň za nami. Dúfam, že onedlho nám oplatia čvachtaciu návštevu, veď bagroviská v Hornej Strede sú tiež pekné miesto na kúpanie ;)

Zopár fotiek máme len z Cetína.

Candy pláva

Gipsy pláva

Gipsy a Candy spolu vo vode

Candy drtič paličiek

Gipsy drtič paličiek

Baby pózujú pri vode

trošku mojkania s piškotkami

mokrý výstavný postoj - Candy´s Eyes You´re The Inspiration

mokrý výstavný postoj - Gipsy Nisus

u wirsha na dvore ešte stále nemali dosť a furt sa kúsali za ušáma :)

 

Vyhľadávanie

Kontakt

Lucia Piešťany