Stávaš sa navždy zodpovedný za to, čo si k sebe pripútal. (A.S.Exupéry)

1.-3.5.2009 oslava 50tky v Námestove a CVP v Banskej Bystrici

20.05.2009 17:56

Na tento víkend sme celá BDZ boli pozvaní do Námestova na oslavu 50tky manželov Výrostkových. Od kolegovej maminy som ráno vyzdvihla tortu a už len dúfala, že prežije 3 hodinovú cestu na Oravu. Prežila. Cestou som vyzdvihla v Martine Táničku so Simonkou a Kirbym a v tesnom závese sme frčali do Námestova, kde sme boli ubytovaní v 2 chatkách na Ranči u Edyho v krásnom prostredí hneď pri Oravskej priehrade. Podľa starých BDZ zvykov a tradícií, vítalo sa bielym mokom, tentokrát to bol gin. Trošku sa mi očká skrížili, lebo som bola hladná :) ale následne sme zasadli v jedálni a poriadne sa všetci napapali. Nemôžem opomenúť výbornú kvalitnú silnú drahú kávičku, ktorú sme na ponúkanie Sedlákovcov ochutnali a následne sme sa dozvedeli, že zrnká tejto kávy sa vyberajú z hovienok nejakého živočícha. :D Super predstava! :) Zablahoželali sme oslávencom, porozdávali sme darčeky, aby sa náhodou niektorí z našich labíkov neponúkol. A že ich tam bolo požehnane – 8 labradorov (Dona, Wendy, Aisha, Gipsy, Cariz, Lord, Via, Filip) a 1 yorkshire (Irwin). Do počtu nám chýbala Jankina shiba Ajka, ktorá zostala doma a Výrostkových Aischa, ktorá si plnila materské povinnosti.

V sobotu sme chodili na vychádzky do okolia so psiskami – okúpali sa v Oravskej priehrade a prebrouzdali sme chatovú osadu a priľahlé lúky, poniektorí sme si zajazdili na koni – po 3 rokoch od môjho pádu z koňa som sedela znovu na koni, super pocit.. Podvečer bola oficiálna časť oslavy a po príhovore a krásnych slovách by som najradšej všetkých naraz objala.. :) Stázka s Peťom išli na vychádzku na koňoch (to som si ja už netrúfla), my sme sa zase prechádzali so psami po okolí, fotili sme sa a tak.. Večer sme sa znovu stretli v chatke pri stole a rozprávali, pili, jedli a zabávali sa..

Na ďalší deň nastal čas rozlúčky – Stázka odišla nadránom do Banskej Bystrice na výstavu psov, ja som nevystavovala, tak sme sa naraňajkovali a odišla som až potom..

Po príchode do Banskej Bystrice som najskôr asi 10 minút jazdila okolo kúpaliska, kde sa konala výstava, a hľadala parkovacie miesto. Na výstavu som sa tešila, bola som zvedavá, lebo všetci si z minulých rokov chválili prostredie, no bola som nakoniec sklamaná. Prepchaté veľké bývalé kúpalisko so škaredými betónovými starými jamami, ktoré boli kedysi bazény. A na slnku 100 stupňov. No pozreli sme si posudzovanie labradorov, najmä Stázke sme držali palce, spokojná obdržala aj s Viou aj s Filipom známky VD. Potom som si ešte bola pozrieť kamaráta s borderkou v záverečných kolách, no vzápätí sme odišli domov. Cestou sme sa ešte vliekli v 3 kolónach, ale šťastne sme dorazili domov, unavené hlavne z tepla a dlhej cesty.

Vyhľadávanie

Kontakt

Lucia Piešťany